Продавець АДВОКАТ & ПОЛИГРАФ розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2 відгуків
ТЕСТИРОВАНИЯ НА ПОЛИГРАФЕ! ГАРАНТИЯ КАЧЕСТВА И ЗАКОННОСТИ!ЗАКАЗАТЬ ТЕСТ
АДВОКАТ & ПОЛИГРАФ - "Мы видим то, чего не замечают другие!"
+38 097 067 97 97
+380 97 067 97 97
+380 50 543 32 69
+380 97 625 32 71

Схема опитування з використанням поліграфа

Схема опитування з використанням поліграфа

Перевірка на поліграфі (детекторі брехні)

Наш багаторічний досвід показує, що на сьогоднішній день перевірка на детекторі брехні - один з найбільш надійних і ефективних інструментів для розслідування різних протиправних дій (крадіжок, зрад, розкрадань, наклепу). Статистичні дані свідчать, що достовірність перевірок на поліграфі становить 75 - 98%. При цьому сучасні методи і технології тестування дозволяють виявляти різні спроби протидії процедурі тестування на детекторі брехні.Перевірка на поліграфі, виконується досвідченим фахівцем буде досить успішною, і жодні хитрощі не допоможуть перевіряється ввести поліграфолога в оману.

Схема проведення опитування з використанням поліграфа

1. Попередня бесіда з поліграфологом

Тільки після письмового підтвердження кандидатом своєї добровільної згоди на проведення тестування та власноручного заповнення "Заяви" може проводитися опитування з використанням поліграфа (ГІП). У ході попередньої бесіди з поліграфологом тестований отримує всю необхідну інформацію про правила опитування та рекомендації про те, як вести себе під час тестування.

2. Обговорення питань

Співбесіду, в ході якого досліджуваний дає відповіді на питання поліграфолога за фактом, який цікавить ініціатора (замовника тестування). У ході цієї бесіди перевіряється, має право не відповідати на запитання, а також закінчити процес попереднього обговорення питань у будь-який час.

3. Перевірка на поліграфі (тестування)

Коли всі необхідні датчики закріплені і детектор брехні включений, починається проведення опитування. В ході тестування опитуваний повинен давати однозначні відповіді на запитання, з тематиками яких він був ознайомлений попередньо. При перевірці на поліграфі передбачені тільки наступні види відповідей "Так", "Ні" або "Не знаю". У той час як досліджуваному задаються питання, на поліграфі фіксується динаміка змін його психофізіологічних параметрів.

В середньому тривалість опитування з використанням поліграфа становить 45-90 хвилин. Під час тестування опитуваний знаходиться в м'якому кріслі в зручній позі і розслабленому стані. Процедура перевірки на поліграфі абсолютно нешкідлива, до того ж у будь-який час, якщо опитуваний побажає, може бути зроблена пауза, перерву, або тестування може бути припинено.

Итоговый результат опроса, а также вся информация, которая была получена во время процедуры тестирования, является конфиденциальной и передаётся только заказчику. В дальнейшем,  переданная инициатору тестирования информация обычно не хранится, если не было других договоренностей с заказчиком (например, в случае долгосрочного сотрудничества на проведение проверок сотрудников компании). Заказчик самостоятельно решает, необходимо ли хранить информацию, которая была получена в ходе опроса с использованием полиграфа.

Основные преимущества проверки на детекторе лжи (полиграфе):

  • Возможность оперативно выявить ложь, а также установить невиновность;
  • Данную методику можно применять для любых видов расследований;
  • Проверка также позволяет получить информацию, косвенно связанную с объектом и направлением расследования;
  • Данная методика может ускорить процесс расследования, и стоимость её достаточно невысока;
  • Во время приёма на работу новых сотрудников проверка на детекторе лжи - самый надёжный способ оценить достоверность информации сообщаемой кандидатом, а также его лояльность и потенциальную благонадежность;
  • Профілактичні перевірки співробітників із застосуванням детектора брехні дозволяють виявити приховані факти вже вчинених дій, а також ознаки планованих зловживань, і будь-яких інших факторів, які впливають на лояльність та надійність персоналу компанії.